events

evenement van hamilton bright met dansende vrouwen

turn shoppers into buyers and (brand) lovers

create brand lovers through amazing live experiences

Wil je jouw merk tot leven laten komen in een onvergetelijk event of een talk of the town activatie? Bij hamilton bright weten we als geen ander hoe je brandlovers creëert door de juiste snaar te raken. Want of je nou een live event, beursstand, merkactivatie, personeelsfeest, product lancering of het perfecte pr event voor ogen hebt – met onze creatieve concepten veroveren we de harten van jouw doelgroep en laten we deze sneller kloppen voor jouw merk.

evenementenbureau

Product lancering, festival, bedrijfsfeest of congres: hamilton bright Events bedenkt, organiseert én coördineert jouw hele evenement. Aan de hand van jouw doelstelling kiezen we de juiste mix van middelen, volledig toegespitst op jouw doelgroep en altijd met een uniek karakter. Want alleen zo blijft jouw doelgroep nog lang napraten over jullie geweldige event!

evenement laten organiseren

Er zijn tal van voordelen te benoemen om je (zakelijke) evenement door een professioneel evenementenbureau zoals hamilton bright te laten organiseren. Wij weten als geen ander hoe het is een event te organiseren voor de mooiste A-merken. Denk daarbij aan een product lancering of een pr event. Alles moet kloppen, het moet perfect zijn. Van Samsung kregen wij onlangs de vraag om een event te organiseren waarmee ze de Flip4 en Fold4 konden lanceren, maar dan in een hoogwaardige setting. Het event moest the talk of the town worden! En dat is gelukt, het event leverde bovendien prachtige beelden op. Wil jij ook een geweldig (zakelijk) evenement laten organiseren door hamilton bright? Neem dan contact met ons op of kijk eens rond tussen onze geweldige cases.

 

events diensten

Groots vieren of ingetogen genieten, met het perfecte event op maat breng je jouw boodschap op een krachtige manier over.

naar dienst

Bereik meer mensen dan ooit tevoren met een online concept of kies ‘best of both worlds’ met een hybride event.

naar dienst

Creëer de brand awareness die jouw product nodig heeft. Met een roadshow ben je op het juiste moment op precies de juiste locaties.

naar dienst

Jouw gloednieuwe winkel verdient een grandioze en feestelijke opening.

naar dienst

Geef jouw doelgroep een indrukwekkende merkervaring met echte ‘stopping power’.

naar dienst

Creëer brandlovers met een loyalty campagne waar de doelgroep niet omheen kan.

naar dienst

Groots vieren of ingetogen genieten, met het perfecte event op maat breng je jouw boodschap op een krachtige manier over.

naar dienst

Bereik meer mensen dan ooit tevoren met een online concept of kies ‘best of both worlds’ met een hybride event.

naar dienst

Creëer de brand awareness die jouw product nodig heeft. Met een roadshow ben je op het juiste moment op precies de juiste locaties.

naar dienst

Jouw gloednieuwe winkel verdient een grandioze en feestelijke opening.

naar dienst

Geef jouw doelgroep een indrukwekkende merkervaring met echte ‘stopping power’.

naar dienst

Creëer brandlovers met een loyalty campagne waar de doelgroep niet omheen kan.

naar dienst
daarom hamilton bright
  • rake impact bij de doelgroep dankzij track record aan events
  • verfrissende concepten met een realistische aanpak die jouw brand story tot leven brengen
  • we leven jouw merk en houden ervan betrouwbaar te zijn
  • “we eat challenges for breakfast”
naar contact
promotiedames met routeborden op een activatie in Amsterdam

turn shoppers into buyers and (brand) lovers

Van brand awareness bij je doelgroep naar brandlovers voor je merk. Wij creëren de behoefte die jouw merk nodig heeft!

cases

uitgelichte case

Samsung

Samsung Festifold Y2k moest hét lanceringsevent worden van het jaar, ter ere van de Galaxy ZFLip4 en ZFold4 . Een festival in stijl van de nineties en zero’s, waarin de producten op een onvergetelijke manier konden worden geïntroduceerd en waar contentwaardige experiences de scepter de regel waren. Een premium event, maar op een rauwe locatie. Een nieuw product met het gevoel van toen. Één nieuw product, maar verschillende doelgroepen. Hoe we dat hebben aangepakt? Je leest het hier!

meer over deze case