Opvallen is tegenwoordig een hele uitdaging. Al helemaal met een product. Want overal is informatie en vaak is deze ook nog eens van korte duur. Door het organiseren van unieke en bijzondere events op de juiste plek weten wij de aandacht van de consument te krijgen. We verrassen én overtuigen. Alles begint daarbij met een goed concept en duidelijke doelstellingen. Daarna laten wij ons creatieve brein los om vervolgens van A tot Z e en fantastische activatie neer te zetten met bijbehorende resultaten. Of je nu je product in een indoor skihal of door middel van een gaming event onder de aandacht wil brengen; wij organiseren het!
Met deze opdracht was het aan ons de taak om ervoor te zorgen dat niet alleen iedereen op de hoogte is van de producten van JBL, maar om ook de marketing actie “Win kaarten voor de JBL Snow Party in Val Thorens” in de kijker te zetten. En dat deden we dit keer niet bij retail, maar bij dé plek waar skiënd Nederland zich voorbereid op het wintersportseizoen: de indoor skibanen in Nederland.