Brand Store Management

Grote warenhuizen zoals De Bijenkorf werken er al jaren mee; shop-in-shops. De naam zegt het al; een winkel in een winkel. Ook binnen de Consumenten Elektronica heeft de shop-in-shop terrein gewonnen. Zoals voor elke offline winkel is er echter goed personeel nodig om de gewenste resultaten te behalen

Het juiste personeel

Onze medewerkers zijn verantwoordelijk voor het beheer van de shop-in-shops waarbij de verkoop doelstelling nummer één is. Uitgangspunt is dat dit op een wijze gebeurd dat past bij het merk, zodat de consument met een juiste perceptie de winkel verlaat. Hamilton Bright Brand Store Management regelt alles met betrekking tot de bezetting van het juiste personeel.

Wij zorgen ervoor dat de Shop continu bemand is door gedreven verkopers. Dames en heren die willen leren en carrière willen maken binnen ‘sales’. Hamilton Bright heeft een enorme aantrekkingskracht op deze medewerkers omdat zij bekend staat als een platform om een basis te leggen voor een succesvolle carrière. Samen met de opdrachtgever wordt een programma opgezet waarbij de verkopers vandaag optimaal presteren en voor zichzelf daarmee een basis leggen voor een mooie carrière. Door middel van persoonlijk contact, een ‘learning journey’ en (field)coaching op individueel niveau brengen we onze medewerkers op het juiste niveau.

 

 

MICROSOFT

De vraag vanuit Microsoft was: “Hoe zorgen we ervoor dat we meer sales genereren en een premium uitstraling krijgen en behouden in onze winkels?”.

MICROSOFT

Ik heb een vraag over Brand Store Management