Brand Store Management

Grote warenhuizen zoals De Bijenkorf werken er al jaren mee; shop-in-shops. De naam zegt het al; een winkel in een winkel. Ook binnen de Consumenten Elektronica branche kun je inmiddels veel shop-in-shops vinden. Zoals voor elke offline winkel is er alleen wel goed personeel nodig om de gewenste resultaten te behalen.

Het juiste personeel

Onze medewerkers zijn verantwoordelijk voor het beheer van de shop-in-shops waarbij verkopen doelstelling nummer één is. Belangrijk is dat dit op een manier gebeurd die past bij het merk. We willen namelijk dat de klant met de het juiste gevoel de winkel verlaat. Hamilton Bright Brand Store Management regelt alles wat te maken heeft met de bezetting van het juiste personeel. We gaan op zoek naar de juiste match, maken efficiënte planningen en coachen de medewerkers op punten die voor hen relevant zijn.

Wij zorgen ervoor dat de shop-in-shop continu bemand is door gedreven verkopers. Collega’s die willen leren en carrière willen maken binnen de ‘sales’. Hamilton Bright heeft een grote aantrekkingskracht op deze medewerkers omdat we bekend staan als een platform om een basis te leggen voor een succesvolle carrière. En dit is ook al vaak gebleken, kijk maar eens naar onze succesverhalen.

Samen met de opdrachtgever maken we een programma waarbij de verkopers zo goed mogelijk presteren en voor zichzelf daarmee een basis leggen voor een mooie carrière. Door middel van persoonlijk contact, een ‘learning journey’ en (field)coaching op persoonlijk niveau brengen we onze collega’s op het juiste niveau.

 

 

 

MICROSOFT

MICROSOFT

De vraag vanuit Microsoft was: “Hoe zorgen we ervoor dat we meer sales genereren en een premium uitstraling krijgen en behouden in onze winkels?”.

Ik heb een vraag over Brand Store Management