BSH Inspiratiehuis

#Brand Store Management
#Shop in Shop
#Inzet personeel

De opdracht

Vanuit BSH was er behoefte aan flexibele Productadviseurs in het Inspiratiehuis in Hoofddorp, met daarbij vaste, extra Productadviseurs op de zaterdag.

Daarnaast wil BSH graag de adviesgesprekken in kaart brengen en de komende jaren in contact blijven met bezoekers van het inspiratiehuis voor verdere diensten en adviezen.

De doelstelling

  • Flexibel, getraind en gepassioneerd personeel
  • Vaste krachten op de zaterdag
  • Verhogen van de direct marketing

Onze aanpak

Door middel van een profielschets zijn we begonnen met het werven van Productadviseurs. Omdat dit een functie betreft waarbij je veel kennis opdoet maar ook zeker op de hoogte dient te blijven van nieuwe producten en ontwikkelingen in de markt, werken onze Productadviseurs minimaal drie dagen per week.

De medewerkers kunnen zich volop ontwikkelen in hun rol met behulp van de vele trainingen bij BSH en de learning journeys vanuit Hamilton Bright. Daarnaast zorgen de klant en Projectmanager ervoor dat de medewerkers on the job gecoacht worden tijdens hun dagelijkse werkzaamheden.

Door middel van het opstellen van KPI’s om klantgegevens te verzamelen kan de direct marketing verhoogd worden.

Het resultaat

Door onze samenwerking met BSH en de inzet van flexibel en gepassioneerd personeel zijn onze medewerkers in staat om een kwalitatief en inhoudelijk adviesgesprek te voeren. Tevens wordt een database aan klantinformatie bijgehouden om zo de customer journey op lange termijn te kunnen blijven volgen. Hierdoor leveren we een positieve bijdrage aan een volgende aankoop van bezoekers aan het Inspiratiehuis van BSH.