Retail Service Partner is door Google benaderd om de Chromebook opstellingen in Media Markt een continue premium uitstraling te laten behouden.
RSP heeft in samenwerking met Google de behoeftes en wensen geïnventariseerd. Ook is er geadviseerd op welke werkzaamheden nodig zijn om de premium uitstraling te behouden. De informatiebehoefte van Google is besproken en hier is vervolgens een rapportage voor opgesteld die voorziet in de juiste informatie en actiepunten signaleert.
RSP is verantwoordelijk gesteld om iedere tafel te voorzien van meerdere Chromebook showcase modellen aan de hand van een schappenplan. De Merchandiser controleert de beveiliging, de aanwezigheid van de juiste specificatiekaarten en correcte prijskaarten en is verantwoordelijk om de tafel opgeruimd en netjes achter te laten.
Daarnaast zijn de showcase modellen voorzien van een demo-modus die tijdens openingstijden aan moet staan. Retail Service Partner controleert elke dag deze specifieke punten en past aan waar nodig.
Al deze werkzaamheden worden op wekelijkse basis direct aan Google gerapporteerd aan de hand van een specifieke rapportage die samen met de klant is opgesteld.
Het resultaat is een verzorgde opstelling met een premium beleving die continu up-to-date wordt gehouden. Actiepunten die ontstaan worden direct gecommuniceerd aan de klant via een ticket zodat deze snel opgelost kunnen worden.