HAMILTON BRIGHT OPEN AIR

#Brand Activation
#Personeelsfeest
#Festival

De opdracht

Na een aantal jaren feestelijk het nieuwe jaar te hebben geopend met een nieuwjaarsborrel bleek het tijd voor iets nieuws. En wanneer je meer dan 600 medewerkers met een gezonde drang naar feest in dienst hebt, is het tijd voor een groots en meeslepend voorstel dat aan alle smaken kan voldoen en dat past bij de huidige trends. Een hele mooie uitdaging, vonden we bij Hamilton Bright Brand Activation!

De doelstelling

De doelstelling

Creëer een vernieuwend en veelzijdig personeelsfeest voor alle werknemers van Hamilton Bright dat past bij hun wensen en dat tevens een interne én externe buzz creëert.

Onze aanpak

Om de doelstelling te bereiken is er gekeken naar de doelgroep: 600 werknemers met een gemiddelde leeftijd van 28 jaar en héél veel smaken. Dat zorgde voor het inzetten van een breed concept met voor ieder wat wils en oog voor detail.

Het resultaat

  • Een outdoor food- en music festival aan het begin van de zomer
  • Een afgezet festivalterrein bij het hoofdkantoor van Hamilton Bright in Sneek
  • Een mainstage met meerdere hoofdacts
  • Een silent disco area
  • Een Jupiler loungehoek
  • Verschillende foodtrucks
  • Beschikbaarheid van een festival camping en glamping
  • Een muntensysteem (kassa, pin only)
  • Een sprankelende aftermovie met héél veel fun