JBL

#Retail Service Partner
#Merchandising
#Media Markt

De opdracht

JBL heeft bij Retail Service Partner de vraag neergelegd om de compliancy van hun meubels in de Media Markt vestigingen te waarborgen.

De doelstelling

De doelstelling

Het doel van deze opdracht was om de klant realtime te informeren, maar ook om het belang van de vestiging in ogenschouw te nemen.

Onze aanpak

Om ervoor te zorgen dat afspraken tussen leverancier en de vestiging worden nagekomen zijn de volgende taken uitgevoerd:

  • Aanmelden/overleg bij de afdelingsleider
  • Schap spiegelen
  • Vulling verwerken
  • Controle op het bestelsysteem
  • Controle op prijsniveaus
  • Signaleren van kansen en bedreigingen voor JBL
  • Extra order proberen aan te maken voor second placement/seasonality
  • Rapportage invullen/contact opnemen met accountmanager bij bijzonderheden.

Retail Service Partner stelt bij dit project de branding van JBL veilig door oplossingsgericht te communiceren tussen vestiging en leverancier.

Het resultaat

Het resultaat is dat JBL op korte termijn de juiste vestigingen bezoekt om vervolgens gezamenlijk het plan van aanpak te bespreken zodat de compliancy gewaarborgd kan worden.

Ook richting de vestiging hebben we waarde kunnen toevoegen door de samenwerking op te zoeken en tevens voor hen een helpende factor te zijn.