KOBO

#Field Management
#Field Force
#Benelux

De opdracht

Middels een continue Benelux Field Force opvolging geven aan de belangrijkste Retailkanalen voor Kobo. Deze Field Force richt zich op de meerdere facetten die Field Management rijk is. Primair ligt de focus op het structureel optimaliseren van de presentatie van Kobo in het Retail landschap. Aansluitend worden belangrijke relaties opgebouwd en onderhouden, instore trainingen geven en de sales gestimuleerd.

De doelstelling

De doelstelling

De doelstelling voor het team en voor ons als bureau liggen voornamelijk op het vlak van het behalen van de instore KPI’s, deze KPI’s richten zich o.a. op zaken als het aantal trainingen gegeven aan winkelpersoneel, de instore presentatie, categorie management, etc.

Onze aanpak

Door middel van een Benelux benadering wordt zowel het management als de reporting op een geconsolideerde manier aangeleverd bij Kobo. Dit resulteert in een zeer efficiënte en prettige wederzijdse samenwerking. Voor de medewerker is er te allen tijde ruimte zich verder te ontwikkelen in de rol o.a. door veel ruimte voor ondernemerschap, een custom-made learning journey en sparringmomenten met de Field Manager waarbij ook de klant een actieve rol vervult.

Het resultaat

Het resultaat van onze opvolging is een zeer prettige, open en constructieve samenwerking met onze partner Kobo. Aansluitend resulteert onze benadering is een zeer sterke positie van Kobo in de Benelux markt. Dit is gebaseerd op een sterke relationele basis, waarbij het ons gezamenlijk doel is deze basis te versterken en te laten groeien.