Mondelez

#Brand Activation
#In-store demonstraties
#Sampling

De opdracht

Hoe kun je een merk als Mondelez helpen om de productintroducties van diverse submerken, zoals LU, Cote d’or, Prince, Stimerol, Philadelphia en Milka, zo interactief mogelijk aan de consument presenteren?

Door middel van in-store sampling demonstraties zijn wij begin 2019 met deze missie voor Mondelez gestart.

De doelstelling

De doelstelling

  • Stimuleren van sales
  • Brand awareness creëren voor de onderliggende merken van Mondelez
  • Merkvoorkeur genereren
  • Unieke face 2 face momenten met de consument creëren, waarmee waardevolle inzichten op de verkoopvloer worden opgedaan

Onze aanpak

Om de doelstellingen te bereiken werd een speciaal Mondelez sampling team geworven & getraind apart voor elk merk.

Zo staan er door het hele land enthousiaste en commerciële teams van promotors bij diverse retailers. Daar laten zij de consument gedurende de actieperiode kennismaken met de nieuwe smaken van het merk.

Communicatie speelt hierbij een belangrijke rol. Daar hebben we aan voldaan door zowel de gehele logistieke activiteiten, het contact met het rayon management team, POS leveranciers en retailers volledig uit handen te nemen.

Een goede onderlinge relatie bevordert de samenwerking en daarmee de kwaliteit van de uitvoering. Om deze reden zit onze projectmanager regelmatig bij Mondelez op kantoor. Ook initiëren we proactief nieuwe voorstellen over verdere optimalisatie van de campagnes.

Bovendien is er tijdens deze campagnes nauw contact over de tussentijdse resultaten en om de algehele voortgang te monitoren. Hiermee doen we er alles aan om onze service voor Mondelez continu te blijven optimaliseren.

Het resultaat

  • Meer dan 700 demonstraties op landelijke basis succesvol uitgevoerd
  •  Gemiddeld 300 klanten per demo bereikt
  • Een positieve merkbeleving bij de consument; 99,9% van de consumenten is positief
  • Een succesvolle introductie van de submerken van Mondelez
  • Een nauwe en succesvolle samenwerking met Mondelez

 

De Tempeljagers boekpresentatie
Events / Online / Samsung
MICROSOFT
Brand Store Management / Shop-in-shop
INTERGAMMA
TwinShopSupport / Ombouw / Intergamma
KOBO
Field Management / Field Force / Benelux
ZIGGO
Brand Activation / Event
HP
Field Management / Field Force
PEARLE
Brand Activation / Bedrijfsevenement
OMEN BY HP
Brand Activation / Activatie / Gaming
GOOGLE
Retail Service Partner / Onderhoud / Signaleren
KRAFTHEINZ
Merchandising / Display plaatsen / Logistiek
Route to Summer
Multi-Vendor Rondgang / Sales Management
HAMILTON BRIGHT OPEN AIR
Brand Activation / Personeelsfeest / Festival
Traineeship
Sales Management / Traineeship / Out of home
Ombouw Bouwmaat
Twin Shop Support / Ombouw / DIY
BMN
Twin Shop Support / Restyle / DIY
Albert Heijn
Merchandising / Promotiematerialen plaatsen / Logistiek
BSH Inspiratiehuis
Brand Store Management / Shop in Shop / Inzet personeel
SAMSUNG CE ONLINE TRAINING EVENT
Events / Online / Samsung
JBL
Retail Service Partner / Merchandising / Media Markt
JBL Snow Party
Brand Activation / Lead Generation / Awareness
LEIFHEIT AG
RetailServicePartner / Controle / Blokker
Mondelez
Brand Activation / In-store demonstraties / Sampling