Hoe kun je een merk als Mondelez helpen om de productintroducties van diverse submerken, zoals LU, Cote d’or, Prince, Stimerol, Philadelphia en Milka, zo interactief mogelijk aan de consument presenteren?
Door middel van in-store sampling demonstraties zijn wij begin 2019 met deze missie voor Mondelez gestart.
Om de doelstellingen te bereiken werd een speciaal Mondelez sampling team geworven & getraind apart voor elk merk.
Zo staan er door het hele land enthousiaste en commerciële teams van promotors bij diverse retailers. Daar laten zij de consument gedurende de actieperiode kennismaken met de nieuwe smaken van het merk.
Communicatie speelt hierbij een belangrijke rol. Daar hebben we aan voldaan door zowel de gehele logistieke activiteiten, het contact met het rayon management team, POS leveranciers en retailers volledig uit handen te nemen.
Een goede onderlinge relatie bevordert de samenwerking en daarmee de kwaliteit van de uitvoering. Om deze reden zit onze projectmanager regelmatig bij Mondelez op kantoor. Ook initiëren we proactief nieuwe voorstellen over verdere optimalisatie van de campagnes.
Bovendien is er tijdens deze campagnes nauw contact over de tussentijdse resultaten en om de algehele voortgang te monitoren. Hiermee doen we er alles aan om onze service voor Mondelez continu te blijven optimaliseren.