Route to Summer

#Multi-Vendor Rondgang
#Sales Management

De opdracht

How to get back in business tijdens Covid-19? Hamilton Bright Sales Management introduceerde hiervoor de `Route to Summer`. Friesland Campina, Spadel, Riedel en Arla zijn hier direct op ingegaan om bij de heropening van de horeca de ondernemer te helpen met een mooie aanbieding.

 

De doelstelling

  • Omzet stimuleren bij de heropening van de horeca

Onze aanpak

Met de introductie van `Route to Summer` is Sales Management deze missie gestart. In plaats van één persoon in te zetten voor elk merk, werd er één vertegenwoordiger ingeschakeld die meerdere merken representeerde. Door deze `Multi Vendor Sales Rondgang` werd voorkomen dat horecazaken onnodig bezocht werden door te veel vertegenwoordigers. Veiligheid en efficiëntie voorop!

Tijdens het bezoek werd er meegedacht met de ondernemers over het opnieuw op gang brengen van de outlets, werden assortimentsadviezen en laagdrempelige offers besproken en werden nieuwe listings geïntroduceerd.

Het team ging uitgerust op pad met een safety kit en bezocht de outlets uiteraard volgens RIVM richtlijnen (o.a. 1,5 meter afstand, mondmaskers en strikte hygiëne).

 

Het Resultaat

Het Resultaat

Bij de heropening van de horecazaken werden er maar liefst 2.000 bezoeken succesvol uitgevoerd! De KPI`s van de verschillende fabrikanten werden behaald. Alle ondernemers waren ook enorm blij met het bezoek en dat we het gereed product direct mochten achterlaten in de koelingen.  Back in business!

Wegens het grote succes van de Route to Summer, zal Hamilton Bright Sales Management ook een Route to Winter opzetten.