Door mensen bij elkaar te brengen op een evenement ontstaat er een sterk platform om krachtig te communiceren en te binden. Wil je vooruitkijken, terugblikken, of heb je iets te vieren? Hoe dan ook heb je een belangrijke boodschap te delen met collega’s en/of relaties. Hoe je deze boodschap op een met een sterke manier over brengt, daar hebben wij dan weer verstand van.
Een andere bedrijfsstrategie, moderne bedrijfskleding en een volledig nieuwe aanpak. Genoeg redenen om alle werknemers bij elkaar te roepen om dit moment feestelijk af te trappen en te combineren met een competitie element: een echte winkelwedstrijd met aan het einde opnieuw groots feest.
Maar waar moet je nou beginnen? Wat werkt wel, wat werkt niet? Hoe beweeg je zo’n grote groep mensen naar nieuwe processen? Met deze vraagstukken kwam de klant bij ons, welke we uiteindelijk teruggebracht hebben naar de volgende opdracht: Zorg voor concept & creatie van een Pearle winkelwedstrijd met een duidelijke kick-off en een spectaculair eindfeest met prijsuitreiking, en de daarbij horende communicatie.
Na een aantal jaren feestelijk het nieuwe jaar te hebben geopend met een nieuwjaarsborrel bleek het tijd voor iets nieuws. En wanneer je meer dan 600 medewerkers met een gezonde drang naar feest in dienst hebt, is het tijd voor een groots en meeslepend voorstel dat aan alle smaken kan voldoen en dat past bij de huidige trends. Een hele mooie uitdaging, vonden we bij Hamilton Bright Brand Activation!