Merchandising

Een gemiddeld schap is gevuld met tal van verschillende producten en merken. Om shoppers te helpen een aankoopbeslissing te nemen worden bepaalde producten in de schijnwerpers gezet. Met een vast en landelijk buitendienstteam van Merchandisers bezoekt Hamilton Bright Merchandising dagelijks honderden verkooppunten om daar voor onze opdrachtgevers de zichtbaarheid van hun merken op de winkelvloer te vergroten. Of dat nu is door middel van promotiematerialen (POS), zoals een display of een actieleaflet, of door het opbouwen van specifieke presentaties.

 

POS worden gebruikt om aanbiedingen, specifieke verkoopargumenten of productintroducties bij shoppers kenbaar te maken. De producten van onze opdrachtgevers worden door het hele land aangeboden, waarbij het belangrijk is dat in korte tijd alle verkooppunten van POS worden voorzien. Met ons merchandise-team zijn we in staat om tot wel 600 winkels per dag te bezoeken.

Wij werken met een grote groep jonge talentvolle vaste Merchandisers, die allemaal iedere dag beter willen worden. Ze nemen deel aan een ontwikkelingsprogramma om na een bepaalde periode een volgende stap te zetten in hun carrière. Deze persoonlijke ontwikkeling en het geven van toekomstperspectief, stimuleren we continu bij Hamilton Bright. Zo houden we onze medewerkers scherp in hun functie en geven we ze een uitstekende ervaring mee, die erg belangrijk is in het vervolg van hun carrière.

Als je weet hoe de winkelvloer werkt, kun je het ook goed beoordelen. Voor een ambitieuze starter is deze ervaring onontbeerlijk.

 

 

KRAFTHEINZ

KraftHeinz is voornamelijk bekend van haar ketchup, maar ook Honig, Karavan Cevitam en Wijko zijn bekende merken van Heinz. De Merchandisers van Hamilton Bright Merchandising hebben voor deze opdracht verschillende winkels in het land bezocht om displays te plaatsen.

KRAFTHEINZ

Ik heb een vraag over Merchandising