HAMILTON BRIGHT WINT PIET HEYN SMA AWARD 2019

ROTTERDAM – Tijdens een prachtige avond op het schip ss Rotterdam is Hamilton Bright gister tot winnaar van de Piet Heyn SMA Award uitgeroepen. De jury roemt Hamilton Bright om haar persoonlijke benadering richting zowel opdrachtgever als medewerker.

“Hamilton Bright weet als geen ander de aankoopbeslissing van de consument te managen. De jury heeft zelf ondervonden wat een persoonlijke benadering met iemand doet en hoe een ‘warm bad’ wordt gecreëerd. De jury was onder de indruk van de wijze waarop Hamilton Bright de medewerkers aan zich weet te binden en de generatie millennials weet te boeien”, zo klonk het juryrapport van de Sales Management Association.

CEO en medeoprichter Egon Diekstra nam de bokaal in ontvangst en is ontzettend blij met de prijs. “Deze prijs is een prachtig resultaat van het feit dat we altijd focus hebben gehouden op specialisme, ruimte hebben voor ondernemerschap en inhoud hebben gegeven aan een hoge klant- en medewerker betrokkenheid. Ik ben supertrots dat het ons gelukt is om onze grootste opdrachtgevers meer dan vijftien jaar aan ons te binden en dat de meeste van onze Managing Directors zich binnen ons bedrijf volledig tot deze functie hebben ontwikkeld. Daar zit een ongelofelijke kracht in.”

De Piet Heyn SMA Award staat voor: uitblinken ‘op het gebied van ondernemersgeest en succes én lef hebben om te vernieuwen’. Na een uitgebreide voorselectie waren drie kandidaten genomineerd, die door een vakjury uitgebreid zijn gescreend en beoordeeld.

De prijs is eerder gewonnen door Hema, Hunkemöller en La Place.