HBTRAINING VIERT TIENJARIG JUBILEUM

ASTEN – Op 1 januari 2020 is het tien jaar geleden dat HBtraining is gestart. Het trainingsbureau werd begin 2010 opgericht door Vesmee en Hamilton Bright en is inmiddels werkzaam voor prachtige klanten zoals Samsung, KPN, Unilever, Jumbo en Nespresso.

Voor de medewerkers van Hamilton Bright heeft HBtraining de afgelopen jaren zogeheten learning journeys ontwikkeld: trajecten die verschillende relevante trainingen per functiegroep bieden. Daarnaast heeft het bureau de markt kunnen voorzien in kwalitatieve trainingen gericht op consumentenelektronica en FMCG.

Door de jaren heen heeft het bedrijf een geweldige groei doorgemaakt. Waar het in 2015 nog met twaalf personen vooral live trainingen verzorgde telt het bedrijf vandaag de dag 40 vaste medewerkers en tien flexkrachten in Nederland, België en Tsjechië. Inmiddels richt het bedrijf zich op mooie (live en online) blended learning trajecten.

Sinds 2018 is HBtraining onderdeel van Advantage Smollan onder de naam AS Talent. Onder deze naam wordt in 2020 een online training uitgerold in 50 landen en 20 talen.