RSP EN GARDENA PAKKEN DE INSTORE CUSTOMER EXPERIENCE AAN ÉN SLAAN AAN DE SCHOONMAAK

SNEEK – Vanaf dit jaar slaan Gardena Husqvarna Group en Retail Service Partner de handen in elkaar om de klantervaring bij alle grote bouwmarkten (Gamma, Karwei, Praxis, Hornbach en Bauhaus) en de tuincentra van Intratuin te optimaliseren.

Retail Service Partner (RSP) zorgt er dit jaar voor dat alle consumenten offline de producten, promoties en aanbiedingen van Gardena herkennen. “Een duidelijke boodschap voor de klant waar wij voor staan en wat we te bieden te hebben moet zowel online als offline vergelijkbaar zijn”, zegt Alwin van der Pluym, verantwoordelijk voor marketing en communicatie bij de divisie Gardena.

Omdat er op dit moment een beperkte toegankelijkheid is voor klanten bij bouwmarkten en tuincentra kijkt RSP hoe zij hun samenwerking gedurende deze lockdown op andere manieren kunnen voortzetten. Dit heeft ervoor gezorgd dat zij in januari zijn aangesloten bij Supporter van NL Schoon en de Plastic Soup Foundation waarbij de producten van Gardena en de grote buitendienst van Retail Service Partner elkaar perfect aanvullen.

Grootschalige opruimacties hebben reeds plaatsgevonden in natuurgebieden, parken en rondom retail terreinen. Zodra de bouwmarkten en tuincentra weer toegankelijk zijn, is RSP er klaar voor en gaat de consument Gardena zeker opmerken op de winkelvloer.