Activatie & events
Wil je jouw merk tot leven laten komen in een onvergetelijk event of een talk of the town activatie? Bij Hamilton Bright weten we als geen ander hoe je brandlovers creëert door de juiste snaar te raken. Want of je nou een live event, beursstand, merkactivatie, personeelsfeest, product lancering of het perfecte pr event voor ogen hebt – met onze creatieve concepten veroveren we de harten van jouw doelgroep en laten we deze sneller kloppen voor jouw merk.
Activatie & events diensten
Live events
Groots vieren of ingetogen genieten, met het perfecte event op maat breng je jouw boodschap op een krachtige manier over.
naar dienstTasting & sampling
Met tasting & sampling brengen we jouw producten op een unieke manier aan de man.
naar dienstOnline & hybride events
Bereik meer mensen dan ooit tevoren met een online concept of kies ‘best of both worlds’ met een hybride event.
naar dienstRoadshows
Creëer de brand awareness die jouw product nodig heeft. Met een roadshow ben je op het juiste moment op precies de juiste locaties.
naar dienstWinkelopeningen
Jouw gloednieuwe winkel verdient een grandioze en feestelijke opening.
naar dienstMerkactivatie
Geef jouw doelgroep een indrukwekkende merkervaring met echte ‘stopping power’.
naar dienstTeambuilding & loyalty
Creëer brandlovers met een loyalty campagne waar de doelgroep niet omheen kan.
naar dienstFlyeractivaties
Elke aankoop begint met een behoefte. Maar soms moet je die zelf creëren…
naar dienstWaarom contact opnemen met Hamilton Bright?
Wij zorgen voor rake impact bij de doelgroep dankzij track record aan events. We bedenken frisse concepten met een realistische aanpak die jouw brand story tot leven brengen.
Of doe direct je aanvraag
Turn shoppers into buyers and (brand) lovers
Van brand awareness bij je doelgroep naar brandlovers voor je merk. Wij creëren de behoefte die jouw merk nodig heeft!
cases
Samsung
Samsung Festifold Y2k moest hét lanceringsevent worden van het jaar, ter ere van de Galaxy ZFLip4 en ZFold4 . Een festival in stijl van de nineties en zero’s, waarin de producten op een onvergetelijke manier konden worden geïntroduceerd en waar contentwaardige experiences de scepter de regel waren. Een premium event, maar op een rauwe locatie. Een nieuw product met het gevoel van toen. Één nieuw product, maar verschillende doelgroepen. Hoe we dat hebben aangepakt? Je leest het hier!
meer over deze case