Over ons

Kwaliteit is geen toeval

Effectiever en efficiënter. Dat waren de primaire doelstellingen toen Hamilton Bright in het jaar 2000 werd opgericht. Het aankoopproces van de consument beïnvloeden. Veel A-merken binnen de consumenten elektronica groeiden enorm snel en hadden vooral focus op massacommunicatie.

In goede tijden wordt vaak minder aandacht besteed aan het rendement van de marketing investeringen. Met kennis en netwerk in de Retail markt hebben we diensten ontwikkeld die aantoonbaar renderen. ‘Outsourcen’ van deze diensten, die de verkoop stimuleren en de merken de juiste aandacht geven, is alleen zinvol als de mix van kwaliteit, flexibiliteit, prijs en continuïteit aantoonbaar verbeterd. Daar zijn we altijd mee bezig. Dat vereist focus op specialisme, continue innovatie, een optimale medewerker- en klantbetrokkenheid, ruimte voor ondernemerschap en volledige transparantie.

Vandaag de dag werkt de Hamilton Bright Groep voor honderden A-merken en retailers in diverse disciplines en in verschillende branches. Het bedrijf bestaat uit vele business units die allemaal focus hebben op de opdrachtgever en de medewerkers. Het complete portfolio van Hamilton Bright geeft een objectieve blik op het, op een zo efficiënte mogelijke wijze, behalen van de doelstellingen. Op iedere dienst en op iedere branche zitten specialisten. De doelstellingen zijn altijd het uitgangspunt en van daaruit wordt een executie model opgebouwd. Deze moet garant staan voor het bereiken van deze doelstellingen.

An Advantage Smollan company

An Advantage Smollan company

Hamilton Bright is onderdeel van een wereldwijde organisatie (Advantage Smollan) en dat geeft ons de kracht om oplossingen te bieden voor meerdere landen en bij te blijven op alle (technologische) ontwikkelingen. Op deze wijze blijven uitvoeringsmodellen evolutie houden en profiteren onze opdrachtgevers van schaalvoordelen.

De medewerkers van Hamilton Bright bepalen voor een belangrijk gedeelte de kwaliteit van de dienstverlening. ‘Hire on attitude, train on skills’ , luidt al jaren ons credo. Ambitieuze starters zijn over het algemeen erg welkom bij Hamilton Bright. Persoonlijke ontwikkeling en het bieden van perspectief staan hoog in het vaandel bij deze groep en dat past uitstekend. Hamilton Bright werkt met afgemeten ‘learning journeys’. Continu ontwikkelen maakt iemand steeds krachtiger. Zo krijgt iedere medewerker tweemaal per jaar een gesprek waarbij alle competenties 360 graden worden gemeten, de ontwikkeling wordt vastgesteld en vervolgstappen geformuleerd.  Bij Hamilton Bright is het management gebaseerd op inspireren, motiveren en faciliteren: de medewerker moet het verder zelf doen. Dat heeft geleid tot honderden succesverhalen van mensen die hun carrière ooit bij Hamilton Bright zijn gestart.

Het iedere dag beter willen worden zit in de genen van Hamilton Bright. Dat past uitstekend bij de wens van onze opdrachtgevers en medewerkers. Kwaliteit is geen toeval.

Ik heb een vraag aan Hamilton Bright