Retail Service Partner

help the store to perform

Service Merchandisers hebben één doel: ervoor zorgen dat jouw producten er continu volgens afspraak – netjes, volgens concept en werkend – bij staan. Je kiest zelf hoeveel blokken van tien minuten er per winkel nodig zijn. In die afgesproken tijd maken ze prijskaarten, plaatsen ze POS, optimaliseren ze de voorraad, doen ze aan product merchandising én rapporteren ze de share of shelf en inhouse share.

Een sterk voordeel is dat onze Service Merchandisers wekelijks bij dezelfde winkels komen. Ze zijn dus een bekend gezicht en hebben een goede relatie met het winkelpersoneel, waardoor het maken van afspraken net wat makkelijker gaat.

Werk je met een display voor je product? Dan is het erg belangrijk dat alles, continu, goed werkt. En tegelijkertijd wil je het product dat je in de kijker zet, goed beveiligen. Is er iets mis met het display of de beveiliging? Dan biedt Retail Service Partner binnen 48 uur support. Zo heb je altijd een werkend display en dus optimale beleving voor je klant.

Het eindresultaat? Een net ingericht schap, met de juiste hoeveelheid voorraad, prijskaarten en werkende demomodellen.

“Voor elke opdracht vinden wij een passende oplossing”

Erik Schouten, Business Unit Director Retail Service Partner

onze diensten

merchandising
schaponderhoud

Voor een net ingericht schap, met de juiste hoeveelheid voorraad, prijskaarten en werkende demomodellen.

naar dienst
merchandising
retail support

Projectmatig of ad hoc ondersteuning voor een niet functionerend display.

naar dienst
uitgelicht

Vergroot je zichtbaarheid met promotiematerialen in het schap, second placements of een themaplein.

naar dienst
merchandising
schaponderhoud

Voor een net ingericht schap, met de juiste hoeveelheid voorraad, prijskaarten en werkende demomodellen.

naar dienst
merchandising
retail support

Projectmatig of ad hoc ondersteuning voor een niet functionerend display.

naar dienst
uitgelicht

Vergroot je zichtbaarheid met promotiematerialen in het schap, second placements of een themaplein.

naar dienst
uitgelichte case

SumUp

Met een hoofdkantoor in Berlijn kan het een uitdaging zijn om je producten op tijd én op de meest ideale manier te positioneren bij verschillende retailformules in de Benelux. Het liefst volgens de gemaakte afspraken. Om die reden schakelde SumUp onze Service Merchandisers in.

lees meer
daarom RSP
  • ad hoc hulp nodig, waar dan ook in de Benelux? RSP lost het binnen 48 uur op met onze eigen merchandisers
  • jouw presentatie rendeert optimaal door de inzet van onze merchandisers, een onmisbaar verlengstuk voor ieder Sales- en Marketingteam
  • verkoopcijfers kloppend, en lopen ze in lijn met de gemaakte afspraken? Wij meten wekelijks en sturen direct bij. Aan de hand van onze informatie krijg je direct real-time inzicht van de daadwerkelijke situatie.
naar contact

keeps the store according to plan

Onze Merchandisers weten wat er nodig is voor een schap dat rendeert.