live online advisor

Hybride, omni-channel, multi-channel, deze begrippen hebben één ding gemeen: ze omschrijven de mix van online en offline. En waarom zou je je als retailer of fabrikant alleen richten op de offline consument? Uit onze ervaring blijkt dat shoppers net zo goed hulp kunnen gebruiken bij het doen van een online aankoop.

Onze Live Online Advisors zijn merkambassadeurs die zich focussen op jouw merk. Dit doen ze vanaf de winkelvloer of vanuit een showroom. Het enige verschil is dat ze zijn uitgerust met een telefoon en een headset én dat ze getraind zijn op het helpen van online shoppers. Niet onbelangrijk.

Zodra een Live Online Advisor op de winkelvloer beschikbaar is, kan hij of zij gebeld worden door klanten die online shoppen en informatie willen. Door middel van een knop op de website ontstaat er een live video verbinding tussen de Advisor en de shopper. De Advisor geeft uitleg over het product en kan dit met de camera ook laten zien. Zijn er geen vragen meer? Dan voegt de Live Online Advisor het product toe aan het winkelmandje en kan de shopper met een gerust hart overgaan tot aankoop.

Het mooiste aan deze dienst? Online is alles meetbaar. Daardoor kun je je ROI tot op de komma nauwkeurig in kaart brengen. We zien in detail wat de drukste online momenten zijn, waardoor we de inzet van de Live Online Advisors continu kunnen optimaliseren.

Door Live Online Advisors in te zetten zien onze huidige klanten de gemiddelde orderwaarde stijgen met 37%!

heb je een vraag over onze Live Online Advisors?

Consent
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.